پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119111
ضعف عملکردي دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري رسيدگي مي‌شود
تاریخ انتشار : 1393/07/10 10:39:26
نمایش : 1887
استاندار چهارمحال‌ و بختياري گفت: براي رفع کم‌کاري دستگاه‌هاي اجرايي در چهارمحال و بختياري به مدت ۱۵ روز به آنها فرصت داده شده تا گزارش کارخود را ارائه و طرح‌ها را به صندوق توسعه ملي ارائه دهند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، قاسم سليماني عصر امروز در جلسه‌ طرح‌هاي توسعه ملي، اظهارکرد: تعداد طرح‌هاي مصوب شده در صندوق توسعه ملي 5 طرح است که از اين تعداد تنها 2 طرح به تصويب نهايي صندوق توسعه ملي رسيده است.

وي ادامه داد: دربرخي استان‌ها که بخش کشاورزي مهم‌ترين بخش از لحاظ اقتصادي است بايد اعتبار بيشتري تخصيص داده شود.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه اعتباري معادل 88 ميليارد تومان براي طرح‌هاي مصوب در بخش کشاورزي تخصيص داده شده است، افزود: سياست ما بايد به گونه‌اي باشد که چندين طرح ارائه کنيم تا صندوق دو طرح را تصويب کند.

وي بخش صنعت و گردشگري در استان را ضعيف دانست و خاطرنشان کرد: بايد به کم کاربودن دستگاه‌ها رسيدگي شود در اين راستا به مدت 15 روز به اين دستگاه‌ها فرصت داده شده تا گزارش کارخود را ارائه کنند و طرح‌ها را به صندوق توسعه ملي ارائه دهند.

سليماني تصريح کرد: 7 پرونده در بخش کشاورزي در بانک توسعه تعاون تشکيل شده که با 3 طرح درحال حاضر موافقت شده است.

وي با بيان اينکه تمامي طرح‌هاي نيمه تمام در صندوق توسعه ملي در اولويت قرار دارند، افزود: يکي از وظايف دولت تأمين معيشت واشتغال است که همه بايد دراين زمينه کمک کنند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html